יום ראשון, 10 בינואר 2010

חדר שינה שהוא צימר

אני מאוד אוהבת צימרים, אבל לצערי איני מבקרת בהם מספיק.
אז החלטתי ליצור לעצמי אחד כזה וכך עיצבתי את חדר השינה שלנו.
את החדר צבעתי בירוק זעתר בהיר ומסביב לפס התקרה התקנתי פנל דקורטיבי לבן
בחרתי בבד פירחוני פסטלי ומסרתי לתופרת שתתפור לי כיסוי מיטה מרופד, וילונות וכריות. הוספתי כריות ירוקות שיחד עם העץ והפרזול יצרו מראה מלבב.
מאחר ויש לנו חלון ספסל גדול הפונה לגינה מקסימה- התאמתי מושב חלון בצבע שמנת ושתי כריות גליל מכל צד.
הוספתי נישות דקורטיביות לכל הקישקושי תכשיטים שלי, ווואלה התוצאה!


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מגי:
טלפון: 0544-831861
מייל: ms@maggy-homestyling.co.il
אתר: www.maggy-homestyling.co.il

4 תגובות:

  1. וואו! נראה פשוט מדהים!
    תמיד רציתי לקשט ולעצב את הבית בצורה שתהיה דומה לבית הארחה או צימר, כזה שנעים להגיע אליו ויש בו אווירה מרגיעה, אך מעולם לא הצלחתי :(

    השבמחק
  2. שלום לך בתי הארחה,
    תמיד אשמח לתת לך ייעוץ איך לייצור אווירה כמו שחלמת עליה.
    מוזמנת להתקשר לפרטים בבלוג.
    שיהיה לך חג אביב נפלא!
    מגי

    השבמחק
  3. שלום לך,
    גם אני ובעלי מתים על צימרים וכל פעם שיש לנו זמן וכסף לצאת לחופשה בארץ, אנחנו מנסים שזה יהיה לצימר יפה ושלו בצפון.
    החדר שינה שלך פשוט מדהים!!!! תוכלי לפרט היכן קנית את החומרים ועוד על העבודה ??? (אני פחות מעוניינת ליצור כרגע קשר עם מגי לפני שאני יודעת עוד פרטים).
    זה נראה פשוט יפייפה! אני ממש רוצה משהו דומה לזה אצלי
    תודה,
    שושנה צמח

    השבמחק
  4. היי שושנה,
    החדר שראית שלי- של מגי. לאחרונה שיניתי אותו כי אני אוהבת לשנות. מוזמנת להכנס לסטיילינג לחדרי שינה ולהרשם.
    אין הרבה מה להוסיף על הנאמר, השילוב של צבעי הקיר, סיומת הקרניזים והבד בסגנון לורה אשלי יצרו את המראה. הרעיון לחבר הכל להרמוני רגועה ונעימה.
    בהצלחה.
    מגי

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת