יום חמישי, 4 בפברואר 2010

חדר השינה של ליאור וליאת

"אני לא מאמינה שצבעת לנו קיר חום מעל המיטה... זה נראה נורא", כך הגיבה ליאת כשצבעתי את הנישה מעל המיטה שלהם בחדר שינה. חייכתי וביקשתי ממנה לתת לי לסיים ואז אקרא לה. במבט מודאג ומאוכזב יצאה מהחדר ואמרה. טוב, "אני סומכת עלייך" בקול של תליין...
אחרי שעתיים קראתי לה והיא נכנסה לחדר בצעדים מהססים. מרגע זה פשוט עשיתי טעות שלא צילמתי אותה. כי תגובתה הזכירה לי את התוכניות טלוויזיה שבו רואים את הזוג אומר  WOW!!!
" בחיים לא הייתי חושבת על שילוב כזה של צבעים- זה מדהים!". צחקתי כי אני כבר מכירה את הסנאריו. לכן אני תמיד אוהבת לשלוח את הלקוחות שלי לטייל או לשתות קפה עד שאני מסיימת ולא לתת להם להציץ תוך כדי.


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מגי:
טלפון: 0544-831861
מייל: ms@maggy-homestyling.co.il
אתר: www.maggy-homestyling.co.il

2 תגובות:

  1. איזה יפי של חדר!
    הרעיון לשים תמונה של ורד עם הכרית האדומה
    משגע. מאוד אוהבת את הצבעים נעים ולוהט יחד!

    השבמחק
  2. מדהים - נראה כמו תמונה ממגזין אירופאי!
    שילוב צבעים מהמם...

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת