יום ראשון, 2 בינואר 2011

סיכום שנה

אני יודעת שכולם נוהגים לסכם שנה לפני הראשון לראשון אבל אני -לא ממש הספקתי.
אז החלטתי שלסיכום השנה הנהדרת  הזאת בה היתה לי הזכות לגרום למשפחות רבות ובעלי עסקים לא מעטים להיות מאושרים, לשדרג ולסגנן את סביבתם כך שהנוחות המעוצבת והאסתטית שלהם תשפר את איכות חייהם.
בשנה שהוכחתי שהסלוגן שלי "פתרונות פשוטים לעיצוב מסוגנן" זה לא עוד סיסמא- אלא- אני מאמין, שנה שבה גם זכיתי להתבטא ביצירתיות ולהטביע מהמגע האומנותי שאני כל כך אוהבת.
ברגע הזה אני יותר מכל רוצה להודות לאדם הנפלא ביותר שאני מכירה, התומך ומפרגן, יועץ ודוחף ומעל לכל- החבר הכי טוב שלי- בעלי בני שתמיד לצידי.
כי לתמוך ולפרגן במילים זה דבר אחד, אבל להשקיע שעות בבניית האתר שלי, בליווי לפרוייקטים, בחיפוש רעיונות להזנקת העסק החדש  יחסית פה בארץ-( חזרנו בני . הבנות ואני משליחות ארוכה של 8 שנים בהונג קונג) זה כבר לא מובן מאליו. אז תודה ענקית לבעלי היקר.
ואי אפשר לסכם בלי תמונות- אז הפעם קיבצתי מספר תמונות ממספר פרוייקטים ובניתי קולאג'ים לפי הגוונים שעבדתי בהם.
אז שתהיה שנה אזרחית נהדרת לכולםםםםםם......

                                                  סגול אפור וכסף

                                               ירוק לבן/ שמנת

                                            תכלת, כאמל ושמנת


                                    אדום, שחור ,אפור

 
                                כתום ירוק- תפוח             

2 תגובות:

  1. מגי יקרה,
    את אישך הכרתי במקום העבודה המשותף לנו ואני יכולה להעיד שהוא איש מקסים אמיתי,כולו נשמה יתרה.שמחה לשמוע שבבית מעריכים את טוב ליבו,הנתינה הבלתי פוסקת,החיוך הטוב,המילה הטובה.באמת אין כמותו. וכנראה שהכל מגיע לך.לא בכדי. את,נראה לי מאוסף יצירותייך,בנאדם מאוד מעניין (מעניינת!) ופורה ואוהבת,שכן,האהבה קורנת מכל אחת מיצירותייך היפות.
    אני מתענגת על ה לפני ואחרי,איזה הבדל מהותי, בהשקעה של מחשבה וטעם טוב.תבורכי.
    טליה

    השבמחק
  2. טליה יקרה,
    תמיד יש לך מילה טובה לאמר וזה ממש כייף. אין מישהו שיסכים איתך יותר ממני על בני.
    ותודה רבה על הפרגון.
    מגי

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת