יום רביעי, 16 בפברואר 2011

הבית של בילהה וששון

בילהה -רפלסולוגית מדופלמת וששון בעלה גרים בדירה מבהיקה בניקיונה ומסודרת מאוד.
יחד עם זאת, בילהה רצתה שינוי באווירה ולא ידעה איך לעשות זאת.
לכן הזמינה אליה את אביטל- יועצת פאנג שווי שתיכננה עבורה מפה אנרגטית לכלל חללי הבית ונתנה לה דו"ח שלם על שינויים בצבעים/ חומרים והעמדה של ריהוט.
הבעיה העיקרית היתה שילוב המלצות הדו"ח עם מראה אסתטי והרמוני- מעוצב.
אבל עם ההתלהבות של בילהה לשינוי לא היה סיכוי שניכשל. יצאנו למסע רכישות של אקססוריז- כי ריהוט לא היה צורך או רצון להחליף. ביום השדרוג שילחתי את בילהה ליום כייף ואני - בעזרת אחותי רונית שרצתה לחוות יום מהפך- הצטרפה אלי.
כשהגיעו הזוג בסוף היום נירגשים ובילהה בדמעות התרגשות חיבקה אותי, ידעתי שהצלחתי לגרום לזוג נוסף להיות מאושר וזה- הכי כייף בעולם.

                                             הסלון לפני


                                           הסלון- אחרי


                                                  פינת האוכל לפני
                                                   

                                      פינת האוכל אחרי


חדר השינה לפני

חדר שינה אחרי


                                                          חדר אורחים לפני


                                                       חדר אורחים אחרי


                                             הקליניקה לפני




                                         הקליניקה אחרי


                                  קיר התעודות בקליניקה




6 תגובות:

  1. תודה מגי על הכל.
    התוצאה מדברת בעד עצמה.
    כבר יש אנשים נוספים המעוניינים בשידרוג דירתם.
    ואני אומרת כי יש על מי לסמוך.
    בהצלחה רבה
    בלהה עזרא

    השבמחק
  2. תודה רבה בילהה,
    היה כייף לעבוד איתכם.
    תנו.
    מגי

    השבמחק
  3. מגי יקרה,
    בכל פעם אני נהנית מחדש לראות את תוצאות עבודתך. בדרך כלל אני עושה זאת בשקט אבל מדי פעם גוברת עלי ההתפעלות למרות שאני מעריצה כבר שנים ארוכות את המעוף היצירתי שלך בתחומים השנים בהם עסקת ועוסקת. ובכל פעם שנדמה לי שהגעת לשיא את מעלה את הרף.

    עבודות האלה נראות כאילו מדובר בחללים שונים. איזה עבודות יפהפיות! איזה שינוי! פתאום הכל מואר! יותר נעים!!!!! כל הכבוד!!!!

    באהבה

    נורית קרטן

    השבמחק
  4. ממש קשה להאמין איך שינויים מינוריים,לכאורה,עושים שינוי כה משמעותי.
    פשוט מקסים.
    התור שלי כנראה מתקרב....

    טליה

    השבמחק
  5. נורית יקרה,
    גרמת לי להסמיק.
    תודה עח כל המילים היפות שלך.
    באהבה גדולה,
    מגי

    השבמחק
  6. טליה יקרה,
    זה ממש נכון. שינויים מינוריים עושים הבדל גדול.
    וכשתרצי- אני תמיד בסביבה....
    מגי

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת