יום שלישי, 29 במרץ 2011

געגועים להונג קונג

ביום שישי האחרון, חזרתי מנסיעה להונג קונג במסגרת מיזם חדש אותו אני מתחילה להשיק בע"ה אחרי פסח. על כך יבוא פוסט ניפרד.
החזרה להונג קונג הייתה בשבילי מן  חזרה הביתה. אחרי 8 שנים שבהם התגוררתי בעיר הנפלאה והאקזוטית הזו עם משפחתי, המקום הפך למן בית שני לי.
השילוב המופלא בין ישן לחדש, מזרח ומערב, עוני בצד עושר בלתי נתפס והכול מונע ומתוכנן על פי תורת הפאנג שוואי. כי הונג קונג העיר היחידה בעולם שכל בניין וכל תכנון תוכנן בקפידה על פי התורה הסינית העתיקה.
נכון, הולכים ונעלמים לצערי, הסמטאות הקטנות, השווקים הססגוניים והרוכלים עם סחורה בפרוטה.
אבל עדיין אפשר למצוא גורדי שחקים צומחים מתוך השוק בWANCHAI , מקדשים קטנים עם מנחות בפתחי חנויות וטקס שריפת שטרות מזויפים בפתחי הברים ב LOKHARD ROAD . , ספינות מפרשים עתיקות בתעלה בין הונג קונג האי לKOWLOON  היבשת, ושווקים בין גורדי השחקים בCENTRAL.
מוקסמת כמו תמיד, שוטטתי ברחובותיו של האי הכי קסום בעיני, נזכרת בחיים שעשינו שם, בבנות שלנו שגדלו בין צילי המגדלים.
את המזרח והמערב בחרתי להנציח בקולג'ים שאני אוהבת לעשות.





                                             מפגש עם החברות המקומיות שלי-



3 תגובות:

  1. חלום.הבלוג שלך חלומי ומקסים.אני סומכת עלייך שחיפשת ומצאת עבודות מדהימות להביאן ארצה ולשדרג בהן את עבודתך המיוחדת כל כך,כאן.איזה יופי!
    טליה

    השבמחק
  2. תודה רבה טליה יקרה.
    כמה נעים היה לי היום לפגוש את הפנים מאחורי המילים.
    הלוח משפחות שלך מקסים- הילחמי עליו!
    מגי

    השבמחק
  3. הקולג'ים מקסימים, ממש נראה כמו גלוייה. עשיתי לי חשק לבקר בהונג קונג.

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת