יום שני, 8 באוגוסט 2011

פרוייקט משותף ביני לבין רהיטיROSSETO

אומנות ועיצוב!
רשת רוזטו לריהוט יוקרה בשיתוף פעולה עם "מגי אומנות הסטיילינג לבית" 

רשת רוזטו לריהוט יוקרה יוצאת בשיתוף פעולה עם  "מגי אומנות הסטיילינג לבית", הכולל שילוב ציורי אומנות מקוריים בסניפי הרשת במחירים שווים לכל כיס. רוזטו מאמינה בשילוב אקלקטי בעיצוב הבית והרמוניה בין המוצרים המוצגים, סגנון העיצוב המודרני והנקי של הרשת משלב מוצרי מתכת וזכוכית שיוצרים אווירה שיקית ומודרנית בחלל הבית.

הרשת חברה ל "מגי אומנות הסטיילינג לבית", העוסקת מיזה שנים רבות בעיצוב והלבשת הבית. ההתמחות שלי הוא עיצוב ושדרוג חללים בהתאם לדרישת הלקוח, עם דגש על התקציב והחשוב ביותר הוא ביישום פרץ רב של יצירתיות.


שהות רבת שנים בהונג קונג, שם הקימתיי מתחם ומרכז לאומנות ועיצוב וניסיון של עשרות שנים בתחום עיצוב והלבשת הבית, הובילו אותי  לאסוף ולהביא ארצה מגוון רב של ציורים מאומנים שונים בעולם. הציורים נבחרו בקפידה רבה על ידי על פי הבנת השוק והבית הישראלי.  אלו ציורי שמן על בדי קנבס בגדלים וסגנונות שונים, בהם ציורים אבסטרקטיים, קלאסיים וויאטנמיים. הציורים מגיעים בגדלים שונים, חלקם כחלק מסדרות ואחרים כבודדים. רב הציורים חתומים ע"י האומן.

האוסף האבסטראקטי:
 

הציורים מתנוססים בחללי ששת הסניפים של רוזטו ברחבי הארץ ומציגים בדרך ססגונית ועיצובית את החשיבות של האומנות כחלק מתפאורת הבית. לדברי נועם אפשטיין, מנהל השיווק של רוזטו "שיתוף הפעולה נולד על מנת לתת ללקוחותינו פתרון כולל לעיצוב הבית על כל תחומיו. בסניפים מוצגים הציורים בהתאמה מושלמת לרהיטים וממחישים בדרך זו את חשיבות האומנות כחלק מהיום יום".
                                  האוסף הקלאסי:


השוני והייחודיות של כל בית מגיעים דרך האומנות, האומנות היא זו שמגדירה את השוני, הנשמה והייחודיות של כל בית, היא הלב והמרכז. האומנות מטבעה מקורית, ייחודית, אסתטית ושונה. תמונה אחת בחלל שווה אלף עיצובים. בעזרתה החלל מואר, זוכה לייחודיות, סקרנות ועניין.

                                   האוסף הויטנאמי:

מחיר ציורי האומנות נע בין 800 ₪ ל 5,000 ₪ בהתאם לגודל. ניתן להתרשם מהציורים בסניפי רשת רוזטו ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מעניין אותי לדעת אם אהבת