יום חמישי, 29 בספטמבר 2011

הום סטיילינג לבית של גלי ויניב

גלי רצתה שינוי. לא הרגישה בנוח בחלל המגורים שלה.
"הדברים לא מתחברים לי"- בעיה ראשונה.
"אין לי דלפק נוח, אני רוצה לשבת לשתות יין בזמן שיניב מבשל ולא מוצאת איך"- בעיה שנייה.
"אני רוצה את הילדים לידי- אבל בלי בלאגן- איך אפשר?"- בעיה שלישית ומורכבת.
"אני רוצה לבטל את החלון בסלון"- נו, למה שהחיים יהיו קלים?
אחרי ששאלתי אותה על אורח החיים בבית הבננו שפינת האוכל עומדת רוב השנה מיותמת מלבד הזדמנויות חגיגיות במיוחד.
אז הנה הלפני ואחרי עם התהליך באמצע:

                                                                      הסלון לפני




                                                                      הסלון אחרי



פינת האוכל עמדה ללא שימוש                               לפני


                          הפכה לפינת משפחה                  אחרי

                    נבנו מדפי גבס והוכנסה טלוויזיה


                      פינה מעוטרת במדבקת קיר שעון

מאחר ולא היה מספיק תקציב לציור אומנות, יצרתי עבורם תמונת אומנות משאריות טפטים. כך הסתרנו את החלון מבלי לבטל אותו לחלוטין.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מעניין אותי לדעת אם אהבת