יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

בונים מהלב עם "משאלת לב"

כמו שכבר כתבתי פעם, אני משתדלת לפנות את האין זמן לי, אחת לכמה זמן ,ולתרום משהו לחברה "בקטנה".
נכון שעיצוב לא נחשב למצרך חיוני בזמנים קשים, אבל אני מאמינה שהוא מקל ומנעים גם ברגעים קשים.
אז כשחברה שלי מיכל גרינברג שהיא אומנית בציור על אריחים (עליה יבוא פוסט נפרד) ומתנדבת קבועה במשאלת לב, סיפרה לי על המשאלה החדשה שהיא מפיקה, שאלתי מיד אם אני יכולה לעזור במשהו. "קיוויתי שתשאלי" ענתה בהתלהבות, " המשאלה של הילד היא להציג את הדגמים שהוא בונה בתערוכה, הוא גם לא כל כך מאמין שימצאו בזה עניין וילדים יבואו" המשפט הזה הספיק לי כדי לגעת בליבי ."אנחנו מסיעים את הכתה והמשפחה ל"שחק אותה" בעמק חפר שתרמה את המקום לתערוכה" המשיכה מיכל." עכשיו צריך לעצב אותה איכשהו בתנאים הקיימים".
אחרי יומיים ביקרנו יחד ב"שחק אותה", ותכננו את כל הפרטים.
הבעייתיות היתה, איך להסתיר את תערוכת החיות המפוחלצות כדי שלא לגזול את תשומת לב הילדם.ויחד עם זאת להתחבר לאווירת המקום.
אז חלקים מהם, ציפינו בגדר במבוק ואחרים ביריעות אל- בד בתכלת וכחול כדי שיתחברו לתמונת הענק מעל.
חברה אחת תרמה קופסאות פרספקט ולשם הכנסנו את הדגמים הנפלאים של יובל שפירא בן ה- 10.
                                                    המקום לפני

                                                 
                                                          הדגמים מגיעים

                                                                 התערוכה אחרי



  
מתרגשים עם יובל בסרט שהכינו עבורו בני כיתתו


                                                         הדגמים של יובל
                                                                           הסיפור של יובל


האירוע היה מרגש ביותר, שמחתי להיות חלק גם אם זה ממש היה המעט מול כל העבודה הנפלאה של כל המתנדבים ובניצוחה של מיכל הנהדרת.

אני חייבת להודות לאירגון המדהים הזה שעושה נפלאות לילדים חולים אלה ופותח להם צוהר לאושר ולו רק ליום אחד. אור אחד קטן בתוך חושך גדול. יבורכו.

3 תגובות:

  1. מרגש עד דמעות.מקסים.
    מעשה של חסד אמיתי. אני מצדיעה לך.
    טליה

    השבמחק
  2. באמת מרגש, טוב שיש אנשים כאלה בעולם שמפנים הכל למען מטרה נעלה שכזאת. מצדיע.
    אודי

    השבמחק
  3. טליה ואודי,
    תודה רבה.
    זוהי זכות ענקית לתת למי שזקוק כל כך לקבל.

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת