יום שני, 30 בינואר 2012

שנה טובה לסינים!


לפני עשרה ימים חזרתי להונג קונג לסיור גלריות ורכישת ציורים נוספים. באותה הזדמנות גם נפגשתי עם חברתי אמילי ויחד טיילנו כמה ימים בסין כדי לחוות שוב את ההתרגשות הגדולה לקראת ראש השנה הסיני .
השנה, יותר משנים קודמות ההתרגשות בשיאה כי השנה היא שנת הדרקון, וזו השנה שכל הסינים מייחלים להתחתן בה, ללדת ילדים במהלכה ולפתוח עסקים משגשגים לאורכה.
אני כרגיל הסתובבתי מוקסמת בין עששיות אדומות, דרקונים ססגוניים והמולה אדירה של סינים בתחנות הרכבת מתכוננים לנסיעה הביתה לאיחוד המשפחתי הגדול.
גם אני חילקתי מעטפות אדומות קטנות עם שטרי כסף קטנים לחברים ועמיתים- ברכה לשגשוג כלכלי.

לצערי לא נכחתי בפתיחה של החג עם הזיקוקין הנפלאים שמאירים את השמיים -חצי שעה ברצף לא פחות ולא יותר-הייתי צריכה להמשיך לפריז לתערוכת העיצוב MAISON ET OBJETS . אז הנה מספר תמונות מספרות ושיהיה  KONG HEI FA CHOI!!!

                                                הדרקון כוכב על בכל מקום

                                                
                                             תקרות מקושטות
              
                                               ליד עץ הברכות עם אמילי

                                                                עיצובים בפרחים

                                                  עם מעטפות הכסף הסיני


תגובה 1:

  1. וואי מגי, איזה כייף לך!!!
    זה החלום שלי לבקר בסין, אם יש עוד, תעלי עוד תמונות.
    סופי

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת