יום שלישי, 29 במאי 2012

10 טיפים לעיצוב עם פרחי משי.

"פרח מלבלב- חודר לכל לב". לא זוכרת איפה קראתי את זה. אולי זה בכלל היה פירסומת?
בכל אופן, כמו כל קלישאה, גם זו נכונה.
ואני שכל כך אוהבת פרחים, לא יכולה לתאר בית מעוצב, בלי הטאש' הסופי של זר פורח באגרטל או פרח בודד בבקבוק.
אבל, עם כל האהבה לפרחים טבעיים- הם נפרדים מאיתנו דיי מהר ומהר מאוד זה חסר.
לסבתות שלנו היו פרחי פלסטיק מאובקים בוזה. אותי זה תמיד החליא, כי אם יש דבר שאני ממש, אבל ממש לא אוהבת זה פלסטיק- על כל ורייאציה.

ואז באו לעולם פרחי המשי. גיליתי אותם כשחייתי בגרמניה עם משפחתי, ולא יכולתי להאמין שהם מלאכותיים. (אני מודה שלא פעם נזפו בי בחנות כששיפשפתי עלי כותרת ונתפסתי על חם...).
היום גם לארץ הגיעו הפרחים הנפלאים האלה וכך נמצא פתרון לפרחים בין זר קנוי אחד למשנהו. היום, כשהלקוחות שלי אומרים לי- רק לא עציצים או פרחים כי הכל מת אצלהם, אני מחייכת וכבר יודעת מה לקנות להם.



אז הנה מספר טיפים לעשה ואל תעשה עם פרחי משי.

1. היקר הכי משתלם. פרחי המשי האיכותיים, מאוד יקרים. מצד שני, שני זרים טבעיים מכסים את עלותם והם יאריכו ימים ואפילו שנים.

2.התאימו את הפרח לעונתו. כלניות וטוליפים ממש לא משכנעים באוגוסט...


3. יש לנער את הפרחים אחת לשבוע מאבק, כך לא יצטבר אבק על כל השלכותיו.


4. לא מומלץ לעצב שולחן אוכל עם זר פרחי משי - אין בזה חיות. לעומת זאת,פרחים בודדים  על השולחן יראו טוב יותר. סידור חגיגי יעשה רק עם פרחים טבעיים.




5. ניתן לעצב חבקי מפיות נהדרים עם פרחי משי. בסוף הארוחה ,יש לאחסן את החבקים בקופסא סגורה.






6.כל החוקים החלים על סדורי פרחים טבעיים,חלים גם על פרחי משי. יש להקפיד על הכלי בגובה המתאים, לעצב אותו בירק ולהתאים את הפרחים הנכונים לעונה יחד.


7. ניתן לשלב בסידורי פרחים ממשי, גם פירות מאכל מלאכותיים או פירות מעצי נוי, (ההיצע עצום היום).


8.לעולם אין להציב פרחים ממשי באדניות או בגינה. השמש הישראלית תעשה שמות לצבע ותוך יום הם ייראו רע מאוד.


9. פרחי משי מתאימים לעיצוב שולחן פינת אוכל, סלון, חדר שינה, מקלחות ומשרדים.


10.פרחים זולים ייראו זול- עדיף לוותר עליהם לגמרי!


4 תגובות:

  1. איזה יופי........................
    כל הפרחים בתמונות נראים אמיתיים.
    תודה על הטיפים. תמיד נהינת לקרא וללמוד.
    אחלה נתינה!
    בלה אוחיון

    השבמחק
  2. מקסים,
    חבל שהיפה והטבעי דורש יותר תחזוקה כמו ריהוט עץ, פרחים טבעים. אבל קשה להתווכח עם התוצאה.
    למרות שפרחי המשי היום נראים אמיתיים לכל דבר.
    תודה על השיתוף,
    שלומי ר.

    השבמחק
  3. ממש יפה, סידורים מהממים שאין דברים כאלה!
    בברכה, פרחי משי ברלה

    השבמחק
  4. סידורי פרחים מקסימים המותאמים יפה לכל פינת עיצוב. הייתי מבקשת הכוונה לגבי הצבעים הנכונים לכל פינה: האם לצרף כמה צבעים בכל סידור, האם יש צבע המתאים יותר לשירותים האם נכון לכל הבית צבע זהה? תודה מגי

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת