יום שלישי, 5 ביוני 2012

עיצוב עם פסיפס

כשניהלתי את מרכז האומנות שלי בהונג קונג, לימדנו שם מעל ל-40 חוגי אומנות שונים.
השאלה שנשאלתי פעמים רבות היתה, איזה סוג של אומנות אני הכי אוהבת?
אז קודם כל זה קשה לבחור, אבל נטיית הלב שלי תמיד הובילה אותי בעיקר לפסיפס ודקופג'.
היום, אין לי כמעט זמן להתעסק עם תחביבים, אבל אם יש לי כמה שעות גנובות פה ושם, אני רצה לסטודיו הקטן לפסיפס שבניתי לי מאחורי הבית ומתנפלת על פרוייקט חדש בפסיפס. הנה כמה מהם:


                           שולחן קפה בפינת זולה אצלי בגינה.



                 כיפת מתכת להכנת פיתות הפכה לקישוט גינה.


                                         מתקן לבקבוקי יין


           כסא ישן שמצאתי ברחוב ,הפך למתקן לעציץ גרניום


                          מזרקת מים , מכיור ישן ולוח עץ
                                  

2 תגובות:

  1. מאוד ,מאוד יפה.
    ניראה כמו גינה טוסקנית או כמו בברצלונה.
    הכי אהבתי את הכסא. איזה רעיון מדליק!
    את גם מעבירה חוגים פרטיים? ממש עשה לי חשק.

    תמרה אבירם

    השבמחק
  2. יפהיפה,באמת נראה כמו גינה אבל בברצלונה.אהבתי מאוד את עבודות הפסיםס.
    טליה

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת