יום שלישי, 10 ביולי 2012

ברצלונה של ענקים

חזרנו משפחתי ואני (חלק ממנה, הבת הבכורה לא יכלה להצטרף...)מטיול בברצלונה וקוסטה ברווה. האמצעית שלנו- טל, טיילה 3 חודשים באירופה עם חבר שלה ובשבוע האחרון, פגשנו אותה. אחרי שהתגברנו על הבכי וההתרגשות  -שלקח כמעט יום שלם... יצאנו לכבוש את ברצלונה.


תוך יומיים התמלאתי קנאה איך בעיר אחת, יצרו אומנים ענקים ומיוחדים כאלה: גאודי, פיקאסו, מירו, סלוודור דאלי.
האמת כולם  היו משוגעים. מה שמאפיין בדרך כלל אומנים. כי הגבול בין גאונות לטירוף, מסתבר מטושטש מאוד.
כחובבת מושבעת של פסיפס חגגתי על יצירותיו של גאודי, התענגנו על מוזאון פיקאסו, פארק מירו וגולת הכותרת- מוזאון דאלי, המטורף עם תעודות....


                         ברצלונה של גאודי

ארכיטקטורה סוריאליסטית, השראה מעולם המים, יצירה ללא גבולות.














אנסה להעלות פוסטים נוספים בהמשך. רצה לעבודה.....

4 תגובות:

  1. מגי יקרה.
    ואווו זה נראה מקסיםםםםם
    אני ועופר היינו בברצלונה לפני כמה שנים, ודרך העיניים שלך זה נראה שונה
    :-)
    מתגעגעת....
    בואו נפגש מתישהו,
    תמצאי תאריך
    :-)
    חיבוק ענקקקק
    אורנה

    השבמחק
  2. גם לי מתחשק לנסוע שוב......
    כל שיתוף נסיעה שלך מזוית אומנותית מיוחדת.
    אני הולכת לאמץ את זה.
    פשוט מקסים.
    רויטל

    השבמחק
  3. באמת מקסים!

    השבמחק
  4. באמת מקסים, איזה כיף - לטייל עם חברות, לראות דברים יפים. . אולי אברח לאיזה סופ"ש באירופה, לצאת קצת מהחום. ראיתי שמזג אוויר בברצלונה דווקא ממש נעים. תודה על ההשראה!

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת