יום שבת, 25 באוגוסט 2012

תיירים בישראל

השבוע, בני, ואני לקחנו כמה ימי חופש והחלטנו לטייל קצת, להיות תיירים בארץ.
אז היינו בכנרת עם הבנות בחוף "בורה בורה" המקסים. שוטטנו בסמטאות יפו העתיקה
ובנמל יפו ביקרנו את השוק הסגור על דוכניו ומסעדותיו וזה ממש הזכיר לנו את השוק בברצלונה.
ובאיזשהו שלב גם הגעתי לפגישה בנווה אילן.
טוב נו, להגיד שיש לנו ארץ נהדרת, זו כבר קלישאה שחוקה. אבל כמו כל קלישאה, היא סופר נכונה.
אבל מה שאני רוצה לשתף היום זה שני דברים מדליקים במיוחד.
הראשון- ביפו.
כשהסתובבנו בין הסמטאות, קלטה עינינו גלריה לשטיחי קיר יפייפיים בשם ארטנובה
Artnova gallery paintings
 התחלנו לשוחח עם המוכרת הלבבית בחנות והיא סיפרה לנו שאת השטיחים עיצבו 4 אומנים  ישראלים מחוטים העשויים ממחזור בקבוקי פלסטיק! הבקבוקים עברו תהליך מיוחד שהפך אותם לסיבים שהמגע שלהם נעים כמו כל צמר אחר. הצבעוניות של החוטים נובעת מצבעי הבקבוקים עצמם.
אין צורך לציין כמה התלהבתי מהרעיון. כל מה שקשור למחזור מדליק אותי. אז הנה התמונות.

                                        תחילת העבודה

הסיבים ניראים כמו צמר
 ציורים רכים
 



הדבר השני היה בנווה אילן.
אני יודעת שיש כאלה שיגידו שאני בדיליי, אבל מה לעשות. המון זמן לא חיינו בארץ ועכשיו אנחנו מגלים פינות...
המסעדה של אלבים פרסלי.
מי שחושב שהמלך מת לא מבין על מה הוא מדבר. מסעדת דיינר אמריקאי אמיתי עם לא פחות מ1728 תמונות של אלביס  שלפחות מחצית מהן הגיעו ממעריצי אלביס בעולם. במקום אחד שגם עם כל הקיטש מרכיב סטייל מטורף.
הכל שם אלביס, מרצפת השחמט עד לנאוני התיקרה, דרך הבר והפסלים ומחיצות התמונות. וזה לא ניגמר. מוזיקת אלביס, כלים אלביס ואפילו הסוכר עם תמונות המלך.


תקרת נאון
 


 קיר מחיצת תמונות






הקפה והסוכר עם תמונות אלביס.
 
בקיצור נפלתי!

3 תגובות:

  1. איזה פוסט!! ממש חו"ל בישראל (אותי לא יזיזו מהמזגן ביוני יולי אוגוסט ספטמבר) העבודות הממוחזרות הפילו אותי.יפהפיות אחת,אחת.איה חוש יש לך שקולט את היוצאי דופן המיוחדים המקסימים...ממש מתת אל.
    את הדיינר של אלביס אני מכירה בכל תהפוכותיו מזה עשרות שנים כשמגיעים לפסטיבל אבו גוש בשבועות ובסוכות שווה לגמרי.
    נהניתי מאוד לקרוא את שכתבת.
    טליה

    השבמחק
  2. תודה לך טליה יקרה,
    ניראה לי שאני כניראה היחידה בארץ שגילתה את הדיינרס רק עכשיו...
    בכל אופן, לא יכולתי שלא לשתף.

    השבמחק
  3. האמת, גם לי זה חדש ולי אין תירוץ שלא הייתי בארץ...
    זה מקסים לגלות כל פעם מחדש מקום מעניין. וזה עוד יותר מעניין לקרא את זה מבעד לעיניים שלך.
    טליה צודקת, יש לך חוש לדברים האלה. ממש נהנית לקרא את הפוסטים שלך.
    אביטל

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת