יום שני, 3 בדצמבר 2012

עיצוב משרדים בהרצליה פיתוח

המון זמן לא כתבתי. בין העבודה, בעיות תקשורת של הבלוג וסנכרונים שלא ניגמרו,לא כל כך מצאתי זמן לעדכן פרוייקטים.
האמת, רב הפרויקטים שלי בבניה ואני מחכה לסטיילינג בקוצר רוח....
אז הנה הראשון: עיצוב משרדים.
את רות הכרתי כשעיצבתי את המשרדים שלה בכפר נטר. כשרצתה לפתוח את המשרדים בהרצליה פיתוח, היא התקשרה אלי להתייצב לעיצוב נוסף.
אלא שכאן היה יותר מסטיילינג. החלל היה קיים אבל היה צריך לתכננו לשתי מערכות משרדים נפרדות. 3 משרדים ולובי לכל מערכת . ו... לעשות זאת ביומיים!
לא יודעת איך זה קרה, אבל תוך יומיים, הוצאו התוכניות והתחילה העבודה.

רות נתנה לי יד חופשית, את זה אני הכי אוהבת, ותוך שבועיים עמדו המשרדים מעוצבים ועובדים.
הנה התמונות לפני ואחרי.

לפני:
 

בניית קירות הגבס וחלוקה פנימית למשרדים.

אחרי:


פרקט כהה, אייים של חלוקי נחל ומחיצות גבס קטנות לתמונות ועציצי במבוק.


לוגו החברה בתלת מימד.


פינת ישיבה בלובי הכניסה.


הלבשת קיר מסדרון עם לוחות זכוכית, מראות ושלט החברה.


זוית אחרת.


ברקע נישות, צבועות באפור כהה  ועליהם ציורים אבסטראקטים.


דלפק הקבלה: גוף תאורה מרשים מעליו, וקומפוזיציה נוספת על הקיר.


הנישות מקרוב, הבר מציץ משמאל.


פינת הישיבה מזוית אחרת.



אחד המשרדים.


במבוק אדום בכדים שחורים על רקע קיר אפור.


זוית אחרת לנישות.


הבר. החברה שם בראש טוב...
לא מוותרים עליו...


משרד המנכ"לית.


פינת שיחה במשרד המנכ"ל.


פינה במשרד.


רעיון: התמונה היתה קטנה מדי והלכה לאיבוד על הקיר.
צבעתי ריבוע של תקרה אקוסטית באפור כהה והנחתי את התמונה קרוב אליה.
יצר מסגור מעניין, והגדיל את נוכחות התמונה.
מסתדרים עם מה שיש...


פינת  מטבחון,שדרוג במדבקות קיר.
 

4 תגובות:

  1. יפה מאוד!
    אני מודה שגם אני לא הייתי מוכן לעבוד במשרד הזה כפי שהיה לפני...

    השבמחק
  2. במילה אחת. מהמם. לא הייתי מתנגדת לעבוד במקום כזה.
    אדבר עם הבוס שלי, אצלנו תהיה לך עבודה לשנתיים...
    באמת שמאוד אהבתי.
    דנה

    השבמחק
  3. מעניין ומדהים!
    מזמין לעבוד ולהרגע...

    אצלנו במשרדים, העיצוב שבלוני.

    שלומית

    השבמחק
  4. חבל על הזמן, כמה שזה יפה. לקנא...
    שירה

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת