יום שישי, 5 באפריל 2013

שולחנות החג שלי

זהו זה, החג עבר, העיצובים,הנקיונות, הארוחות, המצות והמימונה...
אני מאוד אוהבת חגים, הם מאוד חסרו לי כשחיינו בחו"ל. משהו באווירה הזאת של ההכנות לחג, האביב, תכנון הארוחות, סדורי הפרחים וכל אדם שני שאומר משפט שמתחיל ב"אחרי החג"... כאילו העבדות תסתיים כשנחגוג את יציאת מצריים בפה מלא מצות...
אצלי בחג הזה אין ממש מנוחה, לפני- מרוץ סיום עיצוב המון בתים ש"יהיו מוכנים לחג", אירוח, הכנות למסיבת מימונה, מימונה ואחרי-האפטר שוק של אחרי המימונה...
עד לפני 4 שנים, אימי היקרה עוד ערכה מסיבות מימונה בביתה. עם השנים והגיל, התעייפה והחלה לזייף...
החלטנו בני ואני, לקחת ממנה את השרביט ולהחזיר עטרה ליושנה. האמת- הנעליים היו גדולות, מעולם לא הכנתי את מליון סוגי עוגיות, המרציפנים והריבות. אבל ברגע שהתחייבתי- לא היה מנוס.
אז היום אני משתפת אותכם בתמונות משולחנות החג שלי וכמובן שולחנות המימונה.
אשמח לשמוע את דעתכם...








 

3 תגובות:

  1. הותרת אותי פעורת עיניים,כמעט עם לשון בחוץ אבל בטוח פה מלא רוק...מה זה הקסם הזה???! מעודי לא ראיתי פאר,הדר ויופי שכזה.זו מימונה??? מהמם.מראה מדהים ואם הטעם של התקרובת כמראה הזה...אוי! מרחיב לב.תשואות!
    טליה

    השבמחק
  2. חבל על הזמן!!! שולחנות הסדר אלגנטים ועדינים אבל המימונה? פאר והדר אמרו פה? אני חותמת על מלכותיות. מדהים ונראה מאוד יאמי!כל הכבוד!
    ריקי

    השבמחק
  3. את כל פעם מדהימה מחדש. בכלל לא ידעתי שאת מרוקאית...
    שולחן המימונה שלך מעורר אצלי געגועים לבית סבתי. אני שמחה שממשיכים מסורות. זה לא מובן מאיליו בעולם המודרני שלנו.
    תבורכי ויבורכו ידייך.
    דניאלה כהן

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת