יום שני, 20 בדצמבר 2010

הסלון של איתי ועינת

איתי ועינת- זוג מקסים מחיפה שהגיעו אלי דרך האינטרנט.
חיפה בדרך כלל לא בתווך העבודה שלי אבל נסחפתי אחרי הקול הנעים של עינת בטלפון והחלטתי לחרוג ממנהגי.
הבית היה מאוד מסודר ומאורגן, ניכר בו מגע אסתטי מאוד והיה חסר בו סטיילינג וליווי בקניית רהיטים.
אחרי שהגענו להסכמה דרך לוחות ההשראה שהכנתי יצאנו בהתלהבות לדרך. רכשנו פינת אוכל, כורסא לסלון, מיטה ושתי שידות לחדר שינה. אלו היו הקניות ה"רציניות" יחד. כל השאר הושאר לי.
כשסיימתי את הרכישות שלהם- נסעו הזוג לסוף שבוע ארוך לאילת ואני התמקמתי בביתם ועבדתי על ה-
שליExtreme makeover


הסלון לפני

                                  סלון אחרי -

                                                      זוית אחרת.........

החלטנו להוסיף את הצבע הירוק. הקיר האחורי נצבע לכאמל, הוזמנו ציורי אווירה אצל הציירת אפרת לסר.
רכשנו שטיח בשומרת הזורע, החלפנו את שולחן הקפה והוספנו שולחן צד/עגלת קפה וגולת הכותרת גוף התאורה הקשתי
הכל התחבר עם הפינת אוכל הלבנה מזכוכית וניקל עם כסאות עור מרוזטו.

    פינת אוכל- לפני                        
                                                       

                                                     פינת אוכל- אחרי


כשחזרו הזוג- יכולתי רק להצטער שלא צילמתי את תגובותיהם הנלהבות. בשנייה שכחתי את את מרתון העבודה של השלושה ימים לפני. האושר שלהם היה הגמול שלי בגדול..

תגובה 1:

  1. לאחר קצת יותר מחודש סוף סוף הושלם פרויקט העיצוב של ביתינו החדש.
    לא דמיינו שמהפך כה גדול אפשרי בזמן כה קצר ושכל כך נהנה מהתהליך. לא היינו יכולים לעשות את זה בלי מגי!
    כל התהליך היה תענוג צרוף: מגי מקצועית, הייתה קשובה לצרכינו, זרמה איתנו ולא התעקשה על דברים שלא התאימו לנו. פשוט בן אדם נעים ברמה האישית.

    בהתחלה התלבטנו האם לעשות את זה לבד או להיעזר במעצבת ואני חייבת להגיד שהיה ממש שווה כל שקל: מגי חסכה לנו מלא זמן, ריצות, בלגנים וגם כסף כי היא מצאה לנו דברים במקומות שאני אישית לא נכנסת אליהם בשביל פרטי עיצוב (כמו הום סנטר), ממש כיתתה את רגליה בחיפוש אחר המבצעים וגם יש לה הנחת מעצבת. אבל מעבר להכל: התוצאה מדהימה. יש מן שלמות כזאת בכל הבית ואוירה רגועה - בדיוק מה שחיפשנו! פשוט כיף להיות בבית.

    הקיצר – שווה ביותר ומומלץ!

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת