יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

סטיילינג לספא-"צל הפקאן"- בבית יהושוע.

עמית ידיד שלי- פתח לפני מספר חודשים ספא פרטי בבית יהושוע.
המקום פסטורלי, ירוק, המון עצי פרי וספא- כפרי עם ג'קוזי ענק בחצר.
עמית מלאך עם ידי זהב, מקצוען ופרפקציוניסט וכך ניראה גם הספא שלו. עמית ואשתו אירית עיצבו את החלל בצורה נעימה ובקווים פשוטים ונקיים. עבודותיה של אירית בויטראג'ים- יפייפיים והיא גם שילבה אותם יפה בספא.
ובכל זאת- משהו היה חסר שם, משהו קטן שיהפוך את התמונה למושלמת. היה חסר סטיילינג. אותה מילה לא ברורה, נשמעת קצת מתנשאת או מוזרה שפירושה פשוט: קצת סיגנון. נגיעה פה ושם בפריטים קטנים כדי שיהיה מושלם.
אז הנה הלפני והאחרי:


                                                              לפני 




                                                        אחרי








קיבלתי כמה מיילים של חברים מפרגנים והנה כמה מהם:
"מגי, מגי, מגי
איזה מגע, איזה טאצ' ואיזה חברה טובה.
מי שעוד לא ראה את הקליניקה שלי הפסיד.
לפני מגע הקסם של מגי היה לי ספא מדהים.
אחרי שמגי עברה עליו . . . אין לי מילים לתאר."

עמית
 http://www.tzel-hapekan.com/

"וווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווו!!!!
מגי, כל עבודה שלך מרגשת ויצירתית. איזה כיף!!!
והמבצע - סופר שווה!

עמית, צל הפקאן לא יכול היה לקבל טאץ' מדהים יותר מזה. עכשיו המקום פשוט מושלם! יפיפה, נעים, טיפולים מעולים, הפתעות קולינריות - אין מלים! "

בלה שחר הלל
מציירת באור מצלמת באהבה
0507-800226



"מגי את אלופה !!!

הייתי אתמול בספא של עמית - צל הפקאן בבית יהושוע.

אם קודם זה היה אחד מבתי הספא היפים והמושקעים שראיתי,
אז היום אחרי שמטה הקסמים של מגי עבר עליו...זהו הספא היפה ביותר שראיתי - וראיתי!

מגי שאפו על היצירתיות, עבודה מדהימה ומיוחדת- אהבתי מאד! "

אלונה בלאו - אינדיגו ביוטי ליין™
סגולות הטבע ארוזות במיוחד בשבילך

www.indigoline.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מעניין אותי לדעת אם אהבת