יום חמישי, 2 ביוני 2011

עיצוב וסטיילינג למשרדי היי- טק

"זה הבייבי שלי"- סיפרה לי רות המנכ"לית בעיניים נוצצות . "אני רוצה שישדר בדיוק את רוח החברה. צעירה, דינאמית, יצירתית".
הבטתי סביב וראיתי שהמשרדים ערומים (הם רק עברו לפארק התעשייה בכפר נטר) וחוץ משתי שולחנות בשני משרדים לא היה כלום.
" אני גם רוצה שזה יעשה בשבוע". סיפור חיי.
אז לחצנו ידיים, אחרי יומיים הצגתי לה תוכנית שמאוד אהבה, ותוך שבוע בדיוק המשרדים היו מוכנים.
חדר מנכ"ל, 3 משרדים, לובי ומטבחון, פינת בר.
 כרגיל יצאתי מצבעי הלוגו של החברה: אדום- שחור- אפור- לבן.
הנה התמונות:                                               לובי המשרדים

מאחורי ספת עור בניתי קומפוזיציה של עמודי במבוק בצבעי הלוגו.


שתי  קירות נצבעו לאפור עכבר.

                                                          דלפק הקבלה בלובי


שילוב ציורי אווירה מופשטים באותם צבעים.


                                              משרד המנכ"ל



                                              פינת בר


יצרתי קיר משבצות מראה, בר וגוף תאורה מעליו.



 עמודי במבוק אדום בכדים שחורים על רקע קיר אפור בכניסה


                                                      פינת שיחה וישיבות קטנה


3 תגובות:

  1. משרד מדהים באופיו ,כל הכבוד על ההשקעה.
    מיטל מלמד

    השבמחק
    תשובות
    1. עם עיצוב כזה עושה חשק לעצב מחדש
      משרדים מהממים

      מחק
  2. אין מילים.
    פשוט יפה ונכון. אהבנו את משפטי ההשראה על הקיר ואת הפינת בר במיוחד.
    נפלא.
    אורית ולאה

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת