יום שני, 27 ביוני 2011

האומנות נכנסת הביתה

אומנות לאווירת הבית
כאחת שהאומנות זורמת בעורקיה, בשלוש שנים האחרונות, מאז חזרתי ארצה, אני מתמקצעת בעיקר בהום סטיילינג בארץ, בו אני שוזרת נגיעות אומנותיות בעיצוביי.
קודם לכן, במהלך  8 שנים בהונג קונג שבהן הקמתי וניהלתי את המרכז האומנות הראשון מסוגו. יצרתי  קשרים עם אומנים מקומיים צעירים ומבטיחים, בתחום הציור, הפיסול ואומנות הזכוכית.
בארץ , תוך כדי עיצוב ושדרוג בתים ועסקים, נתקלתי בדילמת הגישור בין שילוב אומנות איכותית לעיצוב בית מסוגנן וכל זאת בתקציב ריאלי. כמי שדוגלת באידיאולוגיה שכל אחד יכול לחיות בסביבה מעוצבת, עם תכשיט אומנותי זה או אחר מצאתי בשוק המקומי-חסר רציני.
כך נולד הרעיון להביא ולייצג את האומנים ויצירותיהם  האיכותית מחד והנגישה מאוד מאידך, ולשלב אותם עם הלבשת הבית. 


כדי לבחור בין הציורים ביקרתי לאחרונה בגלריות האומנים בהונג קונג, וייטנאם, סינגפור וסין  ובחרתי באופן אישי את הציורים כך שיתאימו לטעם והסגנון הישראלי.
לארץ הובאו בשלב ראשון ציורים בלבד בשלוש קולקציות מובילות: שהגדולה שבהן הנה קולקציית ציורי האבסטרקט. ובנוסף, קולקציית הציורים הוייטנאמיים , והקולקציה הקלסית. כל הציורים צוירו, שמן על קנבס, ללא התערבות דיגיטאלית, רובם מקוריים וחלקם צוירו בסדרות קטנות.

 אפשר לעצב ולסגנן כל בית בכל תקציב כמעט. היופי בהום סטיילינג שגם בתקציב נמוך, החלל יכול לשדר חום ונעימות. אולם אני בדעה שבכל בית ראוי להיות פריט אחד לפחות, אותו לא נמצא בשום בית אחר, פריט בעל ערך אומנותי המשלים את אווירת החלל.
"מגי- אומנות הסטיילינג לבית" וחברת ROSSETO– ריהוט איטלקי, חברו יחד ומציגים  את תערוכה הראשונה "אומנות מדברת" בDESIGN CENTER רמת גן.

התערוכה תמשיך לסניפים האחרים: ראשון, נתניה, פתח תקווה וירושלים.
 בתערוכה יוצגו ציורים מקולקציות שונות המשולבים עם הריהוט האיכותי שעוזר לנו לדמיין איך הציור ייראה בבית.
האומנות נכנסת הביתה.



4 תגובות:

  1. מגי יקרה,
    כמי שנמנת על חוג לקוחותיך , כולי אושר למראה היופי והחן שפורץ מתוך דפי אינטרנט אלו . תודה שתמיד את חושבת עלינו , לשדרג , לעצב ולחדש את ביתנו חדשות לבקרים .
    המון הצלחה.
    נתראה בתערוכה
    עינת

    השבמחק
  2. מגי, כל הכבוד.
    תמיד מחדשת ומתחדשת .
    אוהבים .

    השבמחק
  3. מגי, את שופעת יצירתיות וטעם משובח.מאחלת הצלחה בפרוייקט החדש.
    אהבתי מאוד את תמונת הויאטנמיות בלבן.מקסימה.
    טליה

    השבמחק
  4. ואווווו מדהיים יישר כוח

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת