יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

נפלאותיה של רומא

הייתי בפריז וגם ברומא....
האמת, התמזל מזלי והיייתי בהרבה מקומות בעולם (יצר הנדודים שלי...).
אבל תמיד חשבתי שהעיר הכי יפה באירופה היא וינה ואחריה פריז.
עד שראיתי את רומא. מוזר שראיתי אותה לראשונה רק עכשיו. טיילנו באיטליה הרבה אבל אף פעם לא הגענו לשם.
בכל אופן ראינו ונדהמנו. היופי הזה, האדריכלות המרהיבה שנשמרה כל השנים ושרדה מלחמות עולם ומלחמות דת.כל היופי הזה שלא ברור איך האדם יצר במו ידיו ללא שימוש במכונות, תוכנות גרפיות ומנופים.
עמדנו נפעמים.
הנה דגימה קטנה:

 
אני חולת כנסיות- כך שרומא היתה תפורה בדיוק בשבילי. והפרס הגדול היה הוותיקן.
פשוט לא יאומן, כמות כזאת של עתיקות ואוצרות אומנות!


                                                               פסל משה

                                                 המדרגות הספרדיות


                                               אומני רחוב


                                                     הנהר

                                                חנות וינטאג' על המזח

                                                   ישן מול חדש...
                                                            פיצריות ב"גטו היהודי"


3 תגובות:

  1. אוי,מגי...מה עשית לי???! איזה יופפפפי!
    התמונות כה יפות...לא מבינה איך לא ביקרתי באיטליה,ברומא,עד כה...חייבת!
    אני בטוחה שהראש שלך כבר עובד ומתכנן תכנוני אדריכלות פנים רומאית ויש כה הרבה.תודה על פוסט מקסים.
    טליה

    השבמחק
  2. טליה יקרה,
    רומא מחכה לכולם- פנקי את עצמך וסעי- זה מקום ממש קסום!

    השבמחק
  3. כמה מרענן לקרא זוית אישית!
    קצר, אישי ולעיניין!!! זה מה שאני אוהבת בפוסטים שלך.
    תודה,
    עירית

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת