יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

הסלון של שרה ואריה

שרה הגיעה אלי דרך הבלוג. היא סיפרה לי שאהבה את הנימה האישית והחיבור שלי לעיצוב הרמוני.
נפגשנו ומיד היתה כימיה.

"אני רוצה בית WOW " אמרה לי. ואני- ממש אוהבת את זה! "אני רוצה אנרגיות טובות". את זה אני יודעת לעשות!
תכננו, קבענו יעדים, התחלנו בשיפוץ, קניות ושלושה חודשים אחר כך, הוצאתי אותה ובני משפחתה ליומיים מחוץ לבית ויחד עם הצוות שלי- שידרגנו את הבית והפכנו אותו לWOW.
הנה תמונות לפני ואחרי של הסלון:
            
                                                          הסלון לפני



                                                                       הסלון אחרי
הסלון, השטיח והשולחן הוחלפו . נבחרו צבעי נס קפה, שמנת עם נגיעות סגול ופוקסיה.

הבית היה רווי נישות, חלקן בוטלו, חלקן צומצמו. מעל המזנון הרחב הוחלפה המראה לגדולה יותר.

הוספנו ציור שמן אבסטראקטי מקורי מהאוסף המוצג בROSSETO בדן דיזיין סנטר.

הוספנו טפט, מזנון צף וטלוויזיה שטוחה.

                                                              דקורציה



                          והחלפנו את הוילונות הישנים בוילונות רומים. הנה זוית אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מעניין אותי לדעת אם אהבת