יום שישי, 18 בנובמבר 2011

יום הולדת שנתיים ל"נגיעות של עיצוב"


זהו זה.התינוק גדל. וכבר ממש הולך לבד.

לפני שנתיים פתחתי את הבלוג בלי לדעת ממש לאן זה יוביל. אם זה יעניין בכלל מישהו ולאן יתגלגל.
היום, "נגיעות של עיצוב" חוגג שנתיים ומעל 26,000 צפיות!

נכון שרב המנויים שלי, עדיין עונים לי למייל ולא דרך הבלוג ולכן פה המקום לתת למי שמסתבך ,טיפ – איך לעשות זאת. קודם כל כנסו לבלוג. תגובה מחייבת להיכנס לבלוג –אחרת היא מגיעה למייל.בסוף הפוסט, יש אפשרות להגיב. אם יש לכם חשבון גוגל- השתמשו בו. אם לא פשוט ענו כאנונימי. עד כדי כך פשוט.
לכבוד היום הולדת "נגיעות של עיצוב"- החלטתי להעניק לכם מתנה, ולפתוח שתי פינות חדשות ולשאול אתכם כמה שאלות.

נתחיל במתנה- כי זה הכי כייף!
אני רוצה להעניק לכם את ספרון "10 טיפים לעיצוב הבית". זהו ספרון הכולל 10 טיפים לעיצוב כל אחד מחללי הבית כולל תמונות להדגמה. מכאן הדרך לביטוי עצמי בשדרוג הבית- פשוט מאוד.       כל מה שעליכם לעשות- הוא לפנות אלי בבקשה לקבלת הספרון במייל או דרך הבלוג.ואשלח לכם למייל.

ועכשיו לשתי פינות חדשות: הראשונה "שדרגתי- צילמתי!". זו האפשרות ביטוי שלכם לביטוי ופרסום.
שדרגתם בית, חדר או פינה בבית או בעסק? צלמו לפני ואחרי ושילחו אלי- אני אפרסם אותו אצלי בבלוג.

הפינה השנייה היא: לפני ואחרי בשדרוג רהיטים ופריטים וכל השלבים בדרך. דוגמא ראשונה בפוסט הבא.

ולבסוף, אשמח אם תענו על 2 שאלות.
1.      מה אתם הכי אוהבים לקרא בבלוג?
2.      מה הייתם רוצים לקרא יותר?
אז זהו,אם הייתה לכם הסבלנות לקרא עד כאן- תודה רבה והמשך יום נפלא.
מגי

9 תגובות:

  1. מזל טווווווווב!!! כן ירבו!!!!!!
    נורית

    השבמחק
  2. ברכות, ברכות, ברכות.
    זה אחד הבלוגים הכי שווים שאני מכירה.
    מתה על הלפני והאחרי שלך. לא צריך להסביר כלום אבל תמשיכי להסביר ולפרט...).
    הייתי רוצה לקבל יותר תמונות של תהליך השדרוג, רהיטים, תמונות.... לדעת מאיפה את לוקחת את ההשראה שלך וכאלה.
    תודה והמון מזל טוב!
    ריקי

    השבמחק
  3. הי מגי!

    מה שלומך?
    אנו מקווים שהכל בסדר, כך זה נראה מהעדכונים בבלוג שלך 
    נשמח לקבל את הספרון!

    תודה!
    רפי וזהבה איזנברג

    השבמחק
  4. נורית, ריקי, רפי וזהבה- תודה רבה!

    השבמחק
  5. היי מגי,

    יש לך בלוג עם תמונות מדהימות - כאחד שמשפץ את הבית שלו עכשיו, יש לך הרבה רעיונות.

    אגב, הבלוג הרבה יותר מוצלח מהאתר.

    אם הייתי יכול - הייתי מארח אותך לייעוץ.

    המשיכי ככה.

    --
    איתי פוירשטיין

    השבמחק
  6. היי, אשמח לעצות לגבי עיצוב של מזג אוויר
    קיצי וקליל לדירה לא גדולה, שמנסה להיראות יותר גדולה ממה שהיא.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי דורה,
      לא הבנתי למה הכוונה ברעיונות לעיצוב "מזג אויר"?

      מחק
  7. עיצוב קיצי...סליחה על ההתנסחות המסורבלת

    השבמחק
  8. היי דורה,
    עיצוב קייצי הוא עיצוב אוורירי וקליל יותר.
    בדרך כלל, בארץ חמה כמו שלנו, נהוג לגלגל את השטיחים הכבדים ולהשאיר רצפה חשופה לתחושת ריענון.
    הצבעים בהירים יותר, לכן אפשר להחליף את כריות הנוי על הספה לבהירות וצבעוניות. להוסיף הרבה פרחים טריים בארגטלים ובעיקר לצמצם פריטים ולא להעמיס על החלל בעיקר אם הוא קטן.
    רצוי לנצל את הגובה ולא רק להיצמד לקירות. ואת הקירות לצבוע בצבעים בהירים. רצוי להכניס ריהוט קליל ובהיר ולא ספות כבדות או פינת אוכל כהה.
    בהצלחה!
    מגי

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת