יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

הום סטיילינג - מותאם לחורף.

את הרכב, מכינים לקראת החורף. אני, גם את הבית מכינה ומתאימה לימי החורף הקרים.
כארץ חמה, רב חודשי השנה אנו נוטים לדלל פריטים במטרה לצנן את האוויר. בחורף המצב הפוך.
אז איך יוצרים אווירה חמימה ונעימה בתוך הבית כשיורד גשם, מחשיך מוקדם וחולמים על טרנינג והתכרבלות?
הנה כמה טיפים:

1. החזירו את השטיחים- ידוע שמקור הקור עולה מהרצפה. דריכה על מרצפות קפואות מקררת את הגוף, רצפה חשופה מורידה את טמפרטורת החדר וממש לא יוצרת חמימות. אז כל מי שגילגל ואחסן את השטיחים בקיץ מתבקש לפרוש אותם מחדש!
לקוחות תמיד שואלים אותי מה הגודל המומלץ לשטיח בסלון? התשובה פשוטה מאוד. השטיח צריך להיות ארוך לפחות כמו אורך הספה הארוכה ורחב לפחות כמו הספה הקטנה או 2 כורסאות. השטיח חייב להיות יותר גדול משולחן הקפה בסלון אחרת הוא לא נראה וחבל.

2. הלבישו את הוילונות החשופים בוילונות- הוילונות עוזרים באיטום החלל מפני חדירת הקור, יוצרים מראה חמים ומלביש את הבית בנועם ואלגנטית. לחלונות קטנים מומלץ להלביש בוילונות רומאים ופתחים גדולים בקפלים או מספר רומים.

3.הוסיפו כריות נוי בצבעוניות חמימה: כתום, חום, אדום,פוקסיה, בורדו, סגול-יין.

4. הדליקו נרות- אין דבר קסום, חמים וכייפי יותר מנרות דלוקים. האווירה המתקבלת מזכירה לנו מסעדה רומנטית או חג המולד כמו בחול או כמו בסרטים.

5.הוסיפו עציצים ופרחי חורף- רקפות, כלנית, נוריות. אמיתיים-עדיף, אבל מי שנחשב לרוצח סדרתי של עציצים, יכול למצא ניחומים בעציצים ממשי מלאכותיים מאיכות טובה שניראים בדיוק כמו הטריים.
רק תזכרו להחליף אותם בקיץ. כי רקפות באוגוסט- לא ממש משכנע...

6. שמיכות טלוויזיה, זרוקות על ספה, מוסיפות צבע, מחממות אותנו ואת האווירה סביבינו. יש משהו במראה הזרוק הזה שגורם לנו להרגיש נוח וחמימות של בית.


אז שיהיה לכולנו חורף חמים ונעים!

3 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את הדרך שבה את מגישה את ההסבר, ואני בהחלט מסכימה איתך לגבי הוילונות והנרות, בהחלט יוצר אוירה יותר חמימה ונעימה.

    השבמחק
  2. תודה על הטיפים החכמים והמחממים.
    טליה

    השבמחק
  3. תודה רבה,
    שמחה שאתם אוהבים

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת