יום שני, 30 ביוני 2014

האתר החדש שלי עלה לאוויר

אחרי חודשים של עבודה מתישה , ימי צילום פרויקטים, עריכה, כתיבה ועיצוב, עיצוב, עיצוב,
הבייבי החדש שלי עלה לאוויר ואני מאוד מתרגשת ממנו.
למרות הלחצים סביבי להעלות אותו לפני מספר ימים, לא ניכנעתי ועמדתי על הרגליים האחוריות (למה אומרים את זה? אין לי כאלה...) עד שלא היה מושלם .
והיום אני יכולה כבר בלב שלם לפרגן לדן מ-" versight   אתרי תוכן איכותיים" על העבודה המדהימה, הסבלנות האינסופית לשינויים ותיקונים, על יצירתיות ומקצועיות בלתי מתפשרת. היה כייף, כייף, לעבוד איתו וממליצה בחום.

תודה גם לצלמים הניפלאים שעבדו איתי ימים רבים:
תומר אבני, רות בן שושן ובלה שחר הילל. כל צילום שלכם- יצירת אומנות.

ולבסוף, לאחד והיחיד, בעלי, בני סולומון, שבשנייה קולט את הליקויי הקטן ביותר, ממליץ, מדריך וחבר כל הדרך.
אוהבת אותך המון!

הנה האתר, אשמח אם תבקרו בו ואשמח  יותר לשמוע את דעתכם עליו.

www.maggy-homestyling.co.il



 

5 תגובות:

  1. אתר מקסים!ממש אהבתי
    בהצלחה!
    ריטה

    השבמחק
  2. האתר מ ש ג ע! העבודות מקסימות את כל כך מוכשרת. יום אחד תורי יגיע...
    מלני החוסכת...

    השבמחק
  3. איזה יופי מגי, כל כך עשיר, כל כך צבעוני. התרשמתי ביותר מהמקצועיות והחמימות. ממש משקף אותך.
    נ.ב. התמונות הכי יפות של הבית שלי....
    הלא משוחדת בכלל
    אביטל

    השבמחק
  4. האתר מושקע מאוד מגי, התמונות נהדרות ומשקפות עבודות מגוונות.
    אהבתי את ההסברים מתחת לתמונות. אין ספק שאת מאוד מקצוענית.

    טלי

    השבמחק
  5. זה ללא ספק, אחד האתרים היפים ביותר שראיתי בתחום.
    תמונות ה"לפני ואחרי" הם WOWWW
    מאחלת לך, ולצוות שלך המון הצלחה.
    שרית קדוש

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת