יום שני, 14 ביולי 2014

עיצוב משרד ביתי

לפני מספר שבועות התקשר חבר וותיק וותיק והודיע לי שנשבר לו לקום כל בוקר ולנסוע למשרד. "בשביל מה? כל מה שאני צריך זה שולחן ומדפסת. למה לנסוע רחוק? החלטתי לעבוד מהבית, ממילא רב העבודה שלי זה פגישות אצל לקוחות." אני צריך חדר לעבוד בו.
את הבית שלהם, אני מכירה היטב, לאורך השנים גדלה המשפחה ואיתו גדל גם הבית. חדרים נוספו, למעלה ולמטה והיום הבית מסועף כל כך שצריך מפה להתמצאות.
אבל היום המצב שונה. הילדים גדלים ומתחילים לעזוב את הבית , אחד ,אחד. ופתאום מתפנים חדרים.
כך שמקום הצלחנו למצוא!
החלטנו להמשיך את הקו הכפרי משהו ועליו להתלבש עם עיצוב צעיר מודרני וחם.
והנה התוצאה:

החלטתי ללכת על הקלסיקה המנצחת; עץ ולבן
החלפנו את הפרקט וצבענו את החדר לצבע לבן שמנת בהיר מאוד.


את העליזות בחרתי להכניס דרך גאומטריה צבעונית שבאה לידי ביטוי בכסא העבודה, ובתמונות על הקיר.


וילונות גלילה לבנים הלבישו את החלונות במראה נקי.
לוח מודעות מתכת מאחורי הכסא לתזכורות ותמונות.



ויטרינה מיותמת שהתגלגלה בבית תפסה פינה קטנה בין שני קירות ומציגה אוסף פסלונים.


ספריות גבוהות מקיפות את הקירות ומספקות הררי מקום לתיקיות וספרים.



אומנות גאומטרית על הקיר, מכניסה חיים וחמימות לחלל.


מילת השראה IMAGINE, מכניסה קלילות לאווירה.



כמה עציצים קטנים כדקורציה.


אוסף לוחיות רישוי מארה"ב שהובאו כמזכרת לשליחות לפני מספר שנים, מוצגות.



הרבה אחסון בלי תחושת עומס.



תאורת שולחן ממוקדת בנוסף לתאורת התקרה.

5 תגובות:

  1. איזה חדר מהמם
    עושה כייף לעבוד בבית. גם אני רוצה כזה... ממש מוכשרת את.

    השבמחק
  2. הי, מאוד אהבתי. איפה ניתן לירכוש כיסא כזה? הוא נוח?

    השבמחק
  3. חדר עבודה מקסים ועליז.
    אין עלייך כתמיד יקירתי.
    נשיקותתתתתתתתת
    אורנה

    נוסעת לספרד,
    כשאחזור נארגן פגישה.....

    השבמחק
  4. You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web.
    I'm going to recommend this website!
    Sara

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת