יום רביעי, 27 במאי 2015

עיצוב בית לאישה

המון זמן לא נפגשנו...
יום רודף יום, מפרויקט לפרויקט, הבית, המשפחה, החיים...
זהו נגמרו לי התירוצים!
את הבית הזה שאשתף היום עיצבתי לאישה מדהימה, בת 60, שהתאלמנה לפני שנה.
האישה הזאת ספרה לי בפעם הראשונה שנפגשנו, שזה היה חלום משותף לה ולבעלה המנוח, לשפץ ולשדרג את הבית אך לא הספיקו לעשות זאת יחד. משהו בעצבות האישה הזו נגע בי והחלטתי במקום לעזור לה.
ביקשתי ממנה שתספר לי על עצמה ועל הדברים שהיא אוהבת והיא סיפרה לי שהיא מאוד רומנטית ולכן גם אוהבת את הסגנון הזה. יחד עם זאת אמרה לי שאחד הדברים שאהבה באתר שלי, הוא שכתבתי שאני יודעת לעצב בכל תקציב.
הבטחתי לה שזאת לא תהיה הבעיה והבית שלה יהיה מקסים בכל תקציב. אני חושבת שקיימתי את הבטחתי.

בואו נדבר בתמונות:



הסלון אחרי:


בשלב ראשון צבענו את הקירות לגוון שמנת, מעט נס קפה, את הרצפה חיפינו בפרקט כהה וכבר קיבלנו אווירה חמימה.


אחרי שנפרדנו מחלק גדול של הריהוט, החלטנו להשאיר ספה אחת ארוכה ובמקום ספת הדו, הוספנו 2 כורסאות בגוון תכלת טורקיז. 

הוספנו שולחן קפה מעוצב בסגנון כפרי ומזנון קטן בצבע שמנת.


את החלונות חיפינו בווילונות תכלת ושמנת והאקססוריז בגווני תכלת וטורקיז.


החלטנו לנצל את הקיר מאחור לספרייה בילט אין על ידי הוספת 2 קירות גבס קטנים ומדפי אורן בינהם. כך מצאנו פתרון לספרים הרבים ואין ספור הדיסקים שהסתובבו בבית.


בספרייה, חשוב להקפיד על מינון נכון של ספרים ואקססוריז.


אחד הסגנונות שאותה העדיפה הלקוחה היה סגנון סיני. היה מאוד קשה לחשוב על כיתובים קליגראפיים וצבע אדום בסגנון הקולוניאלי בריטי אותו רציתי להשיג. כך שהפשרה באה עם פריטים מסויימים בצבעוניות נייטראלית ופורצלנים סינים בכחול ולבן.

 הקיר המפריד בין הסלון וחלל המדרגות היה בעבר חלק ממעקה העץ של המדרגות. 
על מנת ליצור נתק בין החללים והשארת אווריריות מצאתי בקיר מושארביות הנותנים מראה של תחרה.
העובדים שלנו עבדו קשה לצבוע את המרווחים, אבל היה שווה!


ויטרינה לספרים נוספים בסגנון המזנון בסלון הוצבה מתחת לקיר התחרה כך שגם שימשה כקונסולה לפרטי דקורציה.




אלמנטים סיניים מתמזגים במראה הרומנטי


החלטתי להשתמש בתמונות הקיימות ורק לצבוע את המסגרות. ורד שלנו עמדה שעות בחדר המדרגות וצבעה את כל המסגרות של הבית. והיו הרבה...


שתי הכורסאות הועמדו יחד בחזית על מנת ליצור מראה פתוח ואוורירי יותר לחלל. וגוף התאורה הרך הוסיף מראה נשי ואלגנטי.


שטיח חבלים השתלב מצוין במראה הכפרי חמים של החלל.

פינת האוכל לפני


פינת האוכל אחרי


את פינת האוכל החלטנו להחליף לעץ בהיר יותר בשילוב עור לבן במושבים.


מראה מעוצבת נתלתה על הקיר ושמשה תפקיד כפול- להלביש את הקיר בלי תמונה ולשכפל את החלל שכן פינת האוכל היתה ממש קטנה.

דקורציה מעודנת וכפרית על השולחן, שתי תמונות על הקיר וזהו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מעניין אותי לדעת אם אהבת